free web counter

bout my family  

09 September 2008

b4 im boring with dis blog, i want to cite2 all my family members.sesape yg tahu atau blom tahu i dont have a father becos mama n .... ( i dont want to mentioned his name) was separated about 20 years ago.ok stop talking bout him .not becos i hate him tp sbb takde perasaan syg like a daughter love his father. sy tekan sekali lg sy tidak membenci tapi cuma takde perasaan seperti yg dinyatakan diatas.

sy ade mama yg amat sy sayangi .her name is hasnah nawawi.she is a teacher kat mrsm pc n teaching chesmistry.but now she got sick cause got a ovarian cancer.peristiwa ini mengajar sy erti kehidupan sebenar.hidup mesti diteruskan.but im always pray agar mama cepat sembuh dan bisa taking care her anak2.
now i nk cite2 bout my sibling.first is my sister intan farahanah.i called her kaklong.dah keje pun die nie kat husm.sgt la garang tp satu je yg sy suke die suke bg duet.keskeskes.second my brother mohd hafidz rizal dah nak grad as doctor.amin.but he sgt2 la gatal or gelenya nak kawen.third is me intan syaznee.sy takmo cite pasal sy cos i think u all tahu about me (perasan nak mampus).hehhehe.dan yg paling bongsu is my sister intan mariam tahirah.take a dentistry kat mesir.die nie pon kuat ngat ngaju.yg plg sy suke die peneman sy ketika mau shopping.hehheh


kaklong n mama

my adik yg weng..keskeskes










AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ bout my family

 

Design by Amanda @ Blogger Buster