free web counter

what im doing today..  

11 September 2008

BuzZ !!

i tell u all what im doing today as fast as i can naa..today i terlepas my sahur tp mmg niat malas bgn pun cos kat sini awal sgt subuh about 4.30 am.pasti terlepas sahur.b4 i sleep i dah remind kat Maimanah aka ateh utk cup my seat kat kuliah to make sure i tak tercari2 nak duk kat mane.but dek malas yang teramat n also my katil yg panggil2 so i decided to continue my tido..makanya sy ari nie PONTENG.just one kuliah only had today.jd takde terasa sgt kan..and i wake up again gara2 msg from ateh 'intan ade respon b4 msk csl !!'gelabah mode is on n start cr my penuntun csl.cr punye cr rupa2nya blom amik lg.n msg ateh again n she said she had take it last day n forgot to tell me.nevermind..its my fault cos not attend da kuliah lastday.again.hehhehe.but thank ALLAH cos my fren fuza ade penuntun.so i take it from her la.sesi penghafalan bermula.
finished csl i terkejar2 nak masak(konon).tapi fuza n esah nak berbuke kat luar lak.so just followed them after maghrib.after finished at all,we are going back to rusun n u know what...we all sambung2 cit cat (uish mcm xingat dunia) but its diffrent today cos disertai ateh.hehhehe.i tell u cit cat bkn sebarang cit cat tau.cit cat ilmiah dan sedikit islamik.hehhehehhe.bagus2.until 12.00 am esah ajak tgk cite antu pulak da titlle is 'kekasih ku seru'.like b4 menjerit mesti ade.kate cite antu kan..hahhaha.i think my eyes dah layu2.anda tahu maksudnye..

i got to go
daaa

assalamualaikum..
slamat bersahur :)

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ what im doing today..

 

Design by Amanda @ Blogger Buster